Friday, April 2, 2010

CINTA MATI.....ADIK KU



Belum pun sebulan ku mengenali mu....
Tapi aku bertanya pada diriku...
Adakah ini cinta dan kasih sayang yang kucari selama ini....
Aku harus tegar mangatakan aku sayang kamu....
walau sedetik pun masa berlalu aku harus bersamamu...

Adakah ini cinta mati buat ku....
Kamu tak kan pernah mendapatkan cinta....
Ku memuja mu seperti ku memuja dewa cinta...
kamu nanti pasti akan pasti menyedari apa yang tertulis di kalbu ku...

Walaupun dirimu kasih jauh di negara lain....
Aku tetap akan bersama dirimu....
Meski pun hati ku perih untuk bersama mu...
Tapi ini suratan yang perlu ditempuhi...
Kerana Pasti ada air mata di setiap pertemuan kita..
Dan tidak akan mungkin berpisah dari mu...
Walaupun Tsunami melanda diriku...
Aku tetap bersama mu Kasih.....

Abang sayang kamu........
selamanya......



No comments:

Post a Comment